Historia Podkategoria: Historia

• www.opakowanie.urbanskinet.pl, produkcja opakowań, producenci opakowań, nowości z branży opakowań. »

www.opakowanie.urbanskinet.pl, produkcja opakowań, producent opakowań, nowości z branży opakowań. produkcja opakowań, producent opakowań, opakowania promocyjne, opakowania termoformowane, opakowania transparentne, wytłoczki, blistry, opakowania

Data dodania: 26 11 2009 · szczegóły wpisu »
  • Projekty domów jednorodzinnych »

Budownictwo - Podjęliśmy decyzję wspólnie z małżonkiem, że postawimy dla siebie dom. Decyzja nie była prosta, bo dopiero co zawarliśmy związek małżeński, odbyli my podróż poślubną i byłam w ciąży.Gdy jednak rozeznaliśmy ceny normalnych mieszkań w pobliżu centrum lub w samym centrum to zapały nam zbladły. To ilewłaściciele chcą obecnie za mieszkania nie mieści się w głowie. Doszliśmy do wniosku, że nie możemy sobie pozwolić na nieustający wynajem lokum za ogromne kwoty na miesiąc. Postanowiliśmy, że postawimy sobie dom i będzie on nam służył już na na pokolenia. Tym bardziej, że planowaliśmy mieć trójkę, może czwórkę dzieci.

Data dodania: 17 04 2010 · szczegóły wpisu »
  • Świetliki dachowe i Lekkie obudowy »

Przedsiębiorstwo quot;ATLANTAquot; istnieje od 1995 roku. Siedzibą firmy jest Poznań, a obszar działalności obejmuje cały kraj. Głównym profilem działalności firmy są świetliki dachowe i lekkie obudowy. Zajmujemy się w tej tematyce dostawą i montażem świetlików, budową i renowacją hal przemysłowych, ślusarką przeciwpoż. itd.

Data dodania: 12 04 2010 · szczegóły wpisu »
  • noclegi - Dziwnówek »

Noclegi nad morzem. Dziwnówek niewielka nadmorska miejscowości.Zapewniamy miejsce do parkowania, w pokojach TV, lodówka. Możliwość skorzystania z aneksu kuchennego: http://www.dziwnowek.net.pl.Kwatery są w odległości ok. 200 metrów od morza.

Data dodania: 24 05 2009 · szczegóły wpisu »

Muzeum miejskie w Żorach - Żory. Afrykańskie zbiory sztuki - Afryka,Burkina Faso,Dogon,Kurumba,Mossi,Somba, informacje o wydawnictwach i zbiorach ekspozycję Etnografia i historia Śląska.

Data dodania: 19 06 2010 · szczegóły wpisu »
  • monitoring »

Firna Netmetis - Marek Silka i Grzegorz Szulik sp.j istnieje na rynku od roku 2003. Kilka lat rzetelnej oraz solidnej pracy przyniosło nam liczne grono zadowolonych kontrahentów. Wyszkolona kadra techniczno-inżynierska, to nasze atuty, dzięki którym możemy skutecznie działać na rzecz klientów

Data dodania: 17 04 2010 · szczegóły wpisu »
  • Rybacy »

Rybacy, portal nie tylko dla rybaków. Rybak to osoba trudniąca się rybołówstwem, utrzymująca się z połowu ryb i innych owoców morza. Rybacy.com to portal przeznaczony właśnie dla rybaków. Rybołówstwo to gałąź gospodarki obejmująca pozyskiwanie ryb i innych zwierząt oprócz wielorybów, między innymi skorupiaków i mięczaków (frutti di mare - owoce morza) oraz roślin wodnych w celach spożywczych. Rybactwo jest jednym z najważniejszych działów przemysłu. W portalu rybacy.com znajduje się wiele ciekawych informacji związanych z rybołówstwem. Organizmy te wydobywa się zarówno na morzach i oceanach, jak i w rzekach i jeziorach, w celu ich spożycia lub dalszego przetworzenia (przemysł rybny).

Data dodania: 20 02 2010 · szczegóły wpisu »

Najnowsze tagi związane z podkategorią: Historia